japon forum

japon kültürüyle ilgili herşey
 
AnasayfaSSSAramaKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Konnichi wa

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
syhbyz



Mesaj Sayısı : 2
Kayıt tarihi : 17/09/10

MesajKonu: Konnichi wa   Cuma 17 Eyl. 2010, 14:57

nette dolanırken forumunuza rastladım içeriği ve özellikle orihara maya'nın paylaşımlarından dolayı daimi üyesi olmaya karar verdim.
benim japonyada 1 japon arkadaşım var kendisiyle 7 yıldır görüşüyoruz hemen her sene gibi bizi ziyarete gelir kendisi türkçe öğreniyo epeyce de şey biliyo artık düşündüm ben neden japonca öğrenmim Smile
öyle aklıma geldi baktım epeyce renkli ve eylenceli görünüyo forumdan kısa zamanda pek çok şey öğrendiğimi belitmeden geçemicem hepinize paylaşımlarınızdan dolayı teşekkür ederm
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Orihara Maya
☆akailili-sensei☆


Mesaj Sayısı : 5689
Kayıt tarihi : 10/02/08
Yaş : 29

MesajKonu: Geri: Konnichi wa   Cuma 17 Eyl. 2010, 15:38

Sayemde bir üye daha nihihih

Hosgeldin foruma Iyi eglenceler =)

_________________
Forever love, forever dream,
このまま そばにいて、
夜明けに 震える 心を抱きしめて
Oh stay with me...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
syhbyz



Mesaj Sayısı : 2
Kayıt tarihi : 17/09/10

MesajKonu: Geri: Konnichi wa   Cuma 17 Eyl. 2010, 15:53

doğruya doğru şimdi yiğidi öldür hakkını yeme demişler Smile
japoncayı nerden ve nasıl öğrendiniz bilmiyorum ama sizi tebrik ediyorum
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
aya-chan



Mesaj Sayısı : 9
Kayıt tarihi : 10/09/10
Yaş : 23
Nerden : ordan burdan ...

MesajKonu: Geri: Konnichi wa   Cuma 17 Eyl. 2010, 17:23

hoşgeldin syhbyz japonya daki arkadaşınla nasıl tanıştınız merak ettim bizimle paylaşırsan sevinirim tekrar hoşgeldin Razz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Amandla



Mesaj Sayısı : 344
Kayıt tarihi : 12/08/10
Yaş : 22
Nerden : Somewhere Far Beyond

MesajKonu: Geri: Konnichi wa   Cuma 17 Eyl. 2010, 17:52

Hoşgeldiniiiiizzzz! cheers aya-chan'ın da dediği gibi nasıl tanıştığınızı paylaşabilir misiniz acaba ^^ Çok istiyorum ben de bi Japon arkadaş

Dip notçuk: Sensei! Ben de senin gibi olunca ben çekicem üyeleri bu foruma! İstekli ve çalışkan bi öğrenci var karşında Razz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Orihara Maya
☆akailili-sensei☆


Mesaj Sayısı : 5689
Kayıt tarihi : 10/02/08
Yaş : 29

MesajKonu: Geri: Konnichi wa   Cuma 17 Eyl. 2010, 18:38

Eyvah, yerimi sana kaptiracagim gibi Amandla Very Happy

_________________
Forever love, forever dream,
このまま そばにいて、
夜明けに 震える 心を抱きしめて
Oh stay with me...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Amandla



Mesaj Sayısı : 344
Kayıt tarihi : 12/08/10
Yaş : 22
Nerden : Somewhere Far Beyond

MesajKonu: Geri: Konnichi wa   Cuma 17 Eyl. 2010, 18:39

Yerinde gözüm yok değil Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Admin
Admin


Mesaj Sayısı : 3043
Kayıt tarihi : 04/01/08
Nerden : İstanbul

MesajKonu: Geri: Konnichi wa   Cuma 17 Eyl. 2010, 23:11

hoşgeldin syhbyz forumumuzu arkadaşına da önermelisin bence Very Happy

forum için yaptıkların ve verdiğin emek herkesin takdirini topluyo sensei =)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://japon.nforum.biz
Orihara Maya
☆akailili-sensei☆


Mesaj Sayısı : 5689
Kayıt tarihi : 10/02/08
Yaş : 29

MesajKonu: Geri: Konnichi wa   Cuma 17 Eyl. 2010, 23:21

Sensei olmak o kadar kolay degildir Amandla

Admincigim, tesekkür ederim =)

_________________
Forever love, forever dream,
このまま そばにいて、
夜明けに 震える 心を抱きしめて
Oh stay with me...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Amandla



Mesaj Sayısı : 344
Kayıt tarihi : 12/08/10
Yaş : 22
Nerden : Somewhere Far Beyond

MesajKonu: Geri: Konnichi wa   Cuma 17 Eyl. 2010, 23:27

Önce Senpai olcam sonra Sensei olcam di mi Neyse konuyu kaynatmayalım tekrardan hoşgeldiniz efendim ^^ Eğer Japonca öğrenmek istiyorsanız gerçekten Sensei'mizin dersleri çok yararlı olacaktır ^^ Ek olarak sitede bir yerlerde (sanırım dost siteler bölümünde) bi kaynak daha görmüştüm. Ona da bakarsanız gerçekten yararı olacaktır ^^
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sponsored content




MesajKonu: Geri: Konnichi wa   Bugün 19:38

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Konnichi wa
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
japon forum :: İlk kategoriniz :: Yeni Üyelere Merhaba-
Buraya geçin: